Гарантійні забов’язання

Додаток 3

до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ купівлі-продажу товарів

1. Гарантійний строк – строк, протягом якого Продавець, бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного гарантійного ремонту Товару, або заміни деталей та вузлів відповідного Товару.

2. Гарантійний строк для кожного товару (та/або окремих елементів Товару, його деталей та/або вузлів) є індивідуальним та зазначений на сторінці Товару на Сайті.

3. Гарантійний строк обчислюється починаючи з дати вручення (передання) Товару Покупцю (або Отримувачу Товару).

4. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов’язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного строку. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів. У разі коли товар складається із самостійних блоків, на гарантійний ремонт може бути прийнятий лише той блок товару або окремі частини його комплекту, в яких виявлено недоліки. 

5. Гарантійна заміна Товару (замість проведення гарантійного ремонту), або повернення Товару із відшкодування Покупцю грошей сплачених за товар, здійснюється виключно у випадку коли недолік (дефект), що виник є істотним в розумінні п.2.2. додатку №2 до цього Договору.

6. Вимоги Покупця щодо гарантійного ремонту Товару направленого на усунення дефектів (недоліків) Товару що виникли під час його використання (експлуатації) можуть бути пред’явлені виключно під час гарантійного строку.

7. Для підтвердження факту придбання Товару у випадку гарантійного ремонту або при пред’явленні інших, передбачених законодавством вимог, необхідно мати повністю заповнений гарантійний талон та документ, що підтверджує його придбання (касовий чек).

8. Виконання гарантійних зобов’язань щодо проведення гарантійного ремонту здійснюється сервісними центрами Продавця або партнерськими сервісними центрами з якими Продавцем укладені відповідні угоди шляхом безкоштовного

ремонту чи заміни устаткування (вузлів, деталей, запчастин, складових частин тощо) що вийшло з ладу. Сервісний центр залишає за собою право вирішення питання про доцільність заміни або ремонту устаткування (вузлів, деталей, запчастин, складових частин тощо) що вийшло з ладу. Замінені за гарантією устаткування (деталі, вузли тощо) залишається у сервісному центрі та Покупцю не повертаються.

9. У випадку проведення гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування Товару в ремонті.

10. У випадку настання гарантійного випадку (виходу з ладу вузлів та деталей і як наслідок необхідності проведення їх ремонту чи заміни) Покупцю необхідно, вжити наступні дії:

10.1. повідомити Продавця про настання Гарантійного випадку за контактами зазначеними на Сайті в розділ «Контакти»;

10.2. зробити фото Товару в зборі та окремо фото його серійного номеру, а також фото чеку що підтверджує придбання Товару;

10.3. зробити фото чи зафіксувати на відео як виглядає несправність (дефект);

10.4. направити Продавцю на електронну пошту зазначену в розділі «Контакти» зроблені фото та відео;

10.5. у разі підтвердження з боку Продавця, що вказаний дефект (несправність) підпадає під ці гарантійні зобов’язання:

– самостійно направити на адресу вказану Продавцем устаткування (деталь, запчастину тощо) що підлягає гарантійному ремонту;

11. Гарантія не поширюється на деталі і вузли, які підтверджені природного зносу, а саме: 

– якщо такі є про них потрібно тут написати а якщо ні то просто приберем цей пункт;

Безкоштовна гарантійна заміна вищевказаних вузлів здійснюється виключно у випадку коли дефект вказує на заводський брак. 

12.Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом:

– знос деталей (частин) Товару (виробу), а також його зовнішнього і внутрішнього покриття в процесі експлуатації.

– усадка або розтягнення матеріалів Товару в процесі експлуатації і чищення (прання) в межах норми.

– відхилення характеристик Товару (виробу) від зазначених в документації в межах норми.

13. Гарантія не поширюється на:

– Товар, що має сліди порушення експлуатації, в тому числі, але не обмежуючись, розриви, розтягнення, затягування, сліди ударів і механічних пошкоджень: вм’ятини, щербини, дрібні подряпини, сліди деформації, неналежної чистки, інших порушень правильної експлуатації Товару (виробу).

– пошкодження (зовнішні або внутрішні), викликані будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до частин Товару (виробу), тріщини, відколи, подряпини, задирки поверхонь, деформація матеріалів і деталей тощо

– пошкодження Товару миючими засобами в результаті порушення правил експлуатації.

– пошкодження внаслідок впливу на Товар (виріб) хімічних речовин або розчинників;

– природне зношення або вичерпання ресурсу;

– пошкодження в результаті стихійних лих та/або природних явищ чи воєнних дій;

– періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин внаслідок нормального зносу;

– витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни

протягом терміну служби Товару, на зразок батарейок, акумуляторів, лампочок тощо);

– пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил транспортування, експлуатації чи зберігання Товару, недбалого поводження тощо.

14. Гарантія недійсна у випадках:

– порушення правил експлуатації або використання Товару не за призначенням та/або експлуатації в екстремальних умов навколишнього середовища що не відповідають умовам експлуатації Товару;

– проведення самостійного перероблення чи модифікації Товару та/або встановлення чи заміна запчастин (комплектуючих, окремих складових Товару тощо) запчастинами, комплектуючи, окремими складовими інших виробників, або такими що не відповідають даній моделі (марці, артикулу) Товару;

– проведення  без попереднього погодження з Продавцем Товару самостійного ремонту, або здійснення ремонту будь-якими сервісними центрами окрім сервісних-центів продавця чи сервісних-центрів із якими продавцем укладено відповідну угоду про проведення гарантійних ремонтів Товару;

– відсутності документів, що підтверджують придбання Товару;

– серійний номер Товару знятий, стертий, спотворений, або його не можна прочитати частково чи повністю в наслідок пошкодження;

– пломби пошкоджено;

– дефект викликаний коротким замиканням;

– звернення після закінчення гарантійного строку.

15. Діагностика дефектів (несправності), проведена у випадку необґрунтованості претензій до працездатності Товару та/або коли несправності (дефекти тощо) не попадають під діє цих гарантійних зобов’язань є платною послугою і підлягає оплаті згідно тарифів сервісного центру.