Умови повернення товару

Додаток 2 до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ купівлі-продажу товарів

1. Повернення Товару належної якості

1.1. Покупець має право обміняти Товар належної якості на аналогічний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цьому пункті затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172.

1.2. Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі

1.3. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, не порушена цілісність упаковки і якщо збережено його: товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.  

1.4. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого Товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

1.5. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Покупцем провадяться виходячи з вартості Товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються Покупцю не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання від Покупця заяви про повернення грошей сплачених за Товар та Товару, що повертається. 

1.6. Відправка Товару, що повертається на адресу Продавця та надсилається на адресу Покупця (у випадку заміни товару на аналогічний), здійснюється за рахунок Покупця:

– по Україні – кур’єрською службою НОВА ПОШТА.

1.7. Для повернення Товару належної якості необхідно:

– узгодити з продавцем повернення товару (зокрема, але не виключно, заміну на аналогічний Товар, повернення грошей сплачених за Товар тощо);

– отримати від Продавця в електронному вигляді Заяву про повернення Товару та заміну його на аналогічний (повернення грошей сплачених за товар у випадку відсутності аналогічного Товару), самостійно роздрукувати та підписати таку заяву;

– направити на адресу Продавця Товар, що повертається, разом із заявою про заміну Товару на аналогічний, або про повернення грошей сплачених за товар (у випадку відсутності аналогічного Товару), оригіналами гарантійного талону та чеку, що підтверджує придбання Товару. 

1.8. Після отримання та огляду Товару, що повертається Продавець в праві відмовити в поверненні Товару у випадку якщо Товар має сліди використання та/або порушена цілісність упаковки та/або не збережено його: товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також у випадку відсутності розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром. В такому випадку Товар в повернені якого відмовлено направляється покупцеві кур’єрською службою Нова пошта (за рахунок Покупця) разом із повідомлення про відмову в повернені Товару.

2. Повернення Товару неналежної якості.

2.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару Покупець, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

Покупець має право пред’явити одну з вимог, передбачених цим пунктом, а в разі її невиконання (неможливості виконання) Продавцем заявити іншу вимогу, передбачену цим пунктом. 

Вимоги Покупця передбачені цим пунктом розглядаються після пред’явлення Покупцем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк також, – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

2.2. В розумінні цього Договору істотним недоліком Товару є недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від Покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад 30 робочих днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

2.3. Продавець, зобов’язаний прийняти товар неналежної якості у Покупця і задовольнити його вимоги. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п’ять кілограмів Продавцю та їх повернення Покупцю здійснюються за рахунок Продавця (шляхом відшкодування Покупцю вартості доставки після перевірки Продавцем якості Товару). 

2.4. За наявності товару вимога Покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості – протягом 30 (тридцяти) робочих днів. У разі відсутності товару вимога Покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу Покупця про заміну товару в установлений строк неможливо, Покупець вправі пред’явити Продавцю інші вимоги передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

2.5. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості на час купівлі. 

2.6. При розірванні договору розрахунки із Покупцем у разі підвищення ціни на Товар провадяться виходячи з його вартості на час пред’явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни – виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві протягом семи днів з моменту отримання від Покупця заяви про розірвання договору і повернення грошей сплачених за Товар та Товару, що повертається

2.7. Для повернення Товару неналежної якості необхідно:

– узгодити з Продавцем повернення товару (зокрема, але не виключно, заміну на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця, повернення грошей сплачених за Товар тощо);

– отримати від Продавця в електронному вигляді Заяву про повернення Товару та заміну його на такий же товар або на аналогічний (повернення грошей сплачених за товар у випадку відсутності аналогічного Товару), самостійно роздрукувати та підписати таку заяву;

– направити на адресу Продавця Товар, що повертається, разом із заявою про заміну Товару на такий же товар або на аналогічний, або про повернення грошей сплачених за товар (у випадку відсутності аналогічного Товару), оригіналами гарантійного талону та чеку, що підтверджує придбання Товару. Оплата вартості пересилання Товару здійснюється Покупцем з наступною компенсацією у випадку підтвердження обґрунтованості вимог Покупця.

2.8. Продавець в праві відмовити в поверненні Товару та заміні Товару на такий же товар або на аналогічний, або про повернення грошей сплачених за товар у випадку якщо недоліки Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром або його зберігання. В такому випадку Товар в повернені якого відмовлено направляється покупцеві кур’єрською службою Нова пошта (за рахунок Покупця) разом із повідомлення про відмову в повернені Товару.